Avraam Rousso

Avraam Rousso hivatalos magyar rajongói oldala

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Avraam Rousso - Nőnapra

Avraam 2012.03.07. 19:42

«Жінка має бути в руках гідного чоловіка» — Авраам Руссо
 


01 / 03 / 2012
Спеціально до 8 Березня російський співак, відомий не лише своїм пристрасним голосом, але й жагучою любов’ю та відданістю жінкам, Авраам Руссо ділиться своїми секретами успіху та краси та дає поради українським жінкам.
 
— Ні для кого не таємниця, Аврааме, що Ви досвідчений серцеїд. Який джентльменський набір, на вашу думку, необхідний чоловікам у підкоренні жінки?
 
— По-перше, чоловік повинен виглядати як джентльмен: бути красиво вдягненим, мати гарні манери. Але найголовніше при спілкуванні з жінкою — це «солодкий язик», мова та компліменти. Це зовсім не означає, що треба обманювати жінку, кажучи їй гарні речі. Ні, необхідно вміти віднайти в ній те прекрасне, таку собі родзинку. А вона є в кожній жінці. Я кажу це вам як професіонал. Бо скільки на моїй голові волосся — стільки було у мене жінок.
 
— А як вам вдається завжди так чудово виглядати? Хто працює над вашим стилем?
 
— Свій стиль я не довіряю нікому, окрім себе. Адже краще, ніж я сам, мене ніхто не знає. Зараз можна найняти стиліста, але я вважаю, що навіть і в цьому випадку людина повинна брати участь у створенні свого образу. Зачіска, мейк-ап — потрібно давати майстру напрямок, розкривати свою думку. Стилістів, які бачать індивідуальність з першого погляду, не так багато. Тому доводиться керувати процесом.
 
— А за допомогою чого підтримуєте відмінну фізичну форму?
 
— Регулярно займатися спортом у мене не виходить. Тому намагаюся ходити якомога більше пішки та дуже ретельно харчуватися.
 
— Ретельно — це як?
 
— Ну як… Кожен день їм піццу, сало та гамбургери! Жартую! (сміється) Насправді, я практично не вживаю м’яса. Хіба що курячу грудинку, або яйця. Також п’ю багато води. Взагалі, намагаюся споживати тільки корисну їжу. Хоча гамбургери, справді, полюбляю. Але головне у моїй дієті — це те, що я ні на кого не ображаюсь. Можу з гордістю заявити, що переміг в собі це почуття. Мудра людина — це та, яка все помічає, але ні на що не ображається.
 
— Любите собі готувати?
 
— Дуже люблю! І до того ж готую дуже смачно! Мій батько був кухарем, тому я можу приготувати будь-що. Я навіть двічі перевершив професійних кухарів на шоу «Кулінарний поєдинок». Знімальна група була в захваті від моїх страв.
 
— А яка ваша коронна страва?
 
— Хумус — це східний страва, соус-пюре з нуту. Я перемелюю жовтий горох на блендері у пасту, потім тримаю ніч у воді. Після цього заправляю кунжутовою олією та додаю прянощі. Мені настільки подобається ця страва, що я міг би їсти її кожен день!
 
— Яким винам надаєте перевагу?
 
— Я зараз не вживаю алкоголю. Раніше, звичайно, дозволяв собі небагато випити. Коли жив на Кіпрі щовечора після роботи їздив у паб або англійський бар і замовляв собі келих пива. Потім був час, коли я з друзями частенько насолоджувався віскі. Але зараз я зрозумів, що це дуже шкодить організму.
 
— У якій країні вам би хотілося жити?
 
— На світі є багато місць, де можна жити і до того ж досить добре. Треба просто вміти насолоджуватися своїм життям. Тому я вважаю, що жити треба там, де маєш спокій. Шукайте його будь-де, і будете щасливі всюди, де б ви не були.
 
— А де, на вашу думку, найгарніші жінки?
 
— Я думаю, що, мабуть, в Україні. Взагалі, слов’янські жінки — найкрасивіші в світі. Але, на жаль, самі цього не усвідомлюють і не розуміють своєї цінності. Людської цінності, яка вимірюється не грошима, але є у кожного. Проте якщо ви самі себе не цінуєте, то інші тим паче не будуть цього робити. Я не кажу, що жінкам треба ходити задравши носа. Треба просто знати собі ціну, от і все.
 
— А що це значить?
 — Не можна віддаватись недостойним чоловікам. Мені дуже прикро, коли я таке бачу. І мені шкода цих жінок. Про товар або гроші кажуть, що вони повинні бути у руках доброго господаря, тоді принесуть користь і щастя. Звісно, жінка — не товар. Але вона також має бути в руках гідного чоловіка. Господь заповідав не кидати бісеру перед свинями. Я ж можу побажати жінкам тільки одне: будьте лише з тими чоловіками, які можуть оцінити вас по достоїнству.
 
Записала Лада Скринська

Címkék: abraham avraam rousso avram авраам руссо avraamrousso.gportal.hu ausso

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://avraamrousso.blog.hu/api/trackback/id/tr934296146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása